NuffNANG

Wednesday, July 1, 2009

Jangan Tegur tapi di Tegur Award

Pelik tak tajuknya??..bantai jer lah..
Petang-petang cam gini membelai mata yang kuyu dengan menjelajah segenap blog alam maya memang mengsyokkan. Bila petang gini ramai yang dah update dan kemas kinikan blog. Singgah rumah Cik Emma tetiba nampak nama saya ditegur dia..walaupun dalam hati agak was-was ia ker saya yang ditegur dek Cik Emma ni.. emm rasanya ia kot baik saya balas sapaan Cik Emma.. ialah kalau ditegur tak berjawab ada yang kecik hati nanti baik saya jawab ya tak.

Cik Emma tegur saya cam gini:



1. Kenapa korang rase korang patut dapat award ni ???
a..aa.a.a saya rasa saya patut dapat award ni sebab saya sangat suka diawardkan award ni ditujukan pada saya dengan ikhlas oleh yang memberi dan saya amat berbesar hati menerimanya..eceh!!

2. Ucapkan penghargaan korang pd sape setelah terima award ini.
mestilah pada Cik Emma sebab dia yang bagi award ni..kalau dia tak bagi saya sapa lagi yang nak bagi such a nice award cmgini..terharu mak.. nyah!!!

3. Korang wajib bagi pada 10 orang penerima award ini plak.
hoho..ini yang susah ni sebab 2 tiga kerat aja yang baca blog saya..so tak cukup sepoloh ni..cmner?? gini lah sapa yang singgah kejap-kejap kat teratak saya ni silalah buat ikut prosedur biasa. Nak saya senaraikan nama takut orang tak sudi buat nnt saya kecik hati lak.huhu..ialah siapalah blog ni ..gobok aja..

No comments: