NuffNANG

Thursday, July 23, 2009

Siapa Saya..

Saya sering dinilai pada pandangan pertama sebagai seorang perempuan yang pendiam,sombong, tidak betah berkata-kata,berlagak???perhaps!!. Amat janggal memangkah kata, hanya mengiayakan apa yang dibicara, biar dikutuk didepan saya hanyalah tersenyum sinis. Paling tidak saya akan berkata:

Oh ya ker??

Biar jer la

Itu sebabnya anda tidak mengenali siapa saya?..Hakikatnya, jangan memberi sekeping kertas kosong dan sebatang pen dakwat penuh pada saya. Segala kutukan, kejian akan saya hamburkan kembali didada bidang kertas kosong itu. Mau tau balasannyadari saya??..kutuklah! Kejilah! Hinalah saya!..



 

Diam tak bererti kalah…wakakaka!!

2 comments:

mama | sarah | syimir said...

hehehe...
maka sebab itulah "tak kenal maka tak cinta" kan...kenal dulu baru tau kawan kita tu "peramah" ke tidak...1st impression slalunya tak semestinya betul... :p

Sally said...

Suzy
hah ah kan ..good point ..tak kenal maka tak cinta..ingatkan "peramah" rupanya "pemarah"hhhehe