NuffNANG

Monday, August 2, 2010

Amacam...jadi tak?

Ini percubaan pertama saya guna teknik Kak Nor Secubit Garam..saya pernah buat sebelum ni tapi telurnya tak berjurai-jurai macam ni..ketul2 jer jadinya..terus niat nak buat lagi sekali terbantut. Alhamdullillah bila dah cuba cara yang Kak Nor ajar ni ..sangat ok bagi saya..layan ya buktinya.

Tapi udang tak dapat nak bagi possing yang seksi lebih2 sebab goreng udang untuk percubaan ni tak banyak..6 ekor jer..hhehe...Again thanks to Kak Nor..

4 comments:

sz | m.s.s said...

wahhh..
kak nnt sy hantar bahan2 mentah akak gorengkan ek..plissss :p

NuR Pu3 said...

wah! bez2... hehehe... ni bGus tOk seksikan bibiR neh =P

Sally said...

Sz..haha..ni sesi berlatih ni nnt ada kawan mintak tolong buat utk kenduri tahlil..boleh la Sz,tumpang bawa mangkuk nnt..ekkeke

NuR Pu3..Angelina Jolie..la jawabnya kalo Anis makan ni..

K.Nor said...

salam sally, alhamdulillah.. cantik dah tu jurai2 dia.. mudah jer kan kalau guna teknik yg k.nor beritau tu.. seronok dpt kongsi2 ilmu nih.. :)