NuffNANG

Monday, August 30, 2010

Award

Rasa terharu lak bila ada yang sudi bagi award ni kat saya. Sebab soalan tak adalah memeningkan kepala saya yang tengah pening ni so saya jawab awrd dari Nur kat Birmingham nun. Terima kasih ya Nur sudi bagi award ni walaupun baru jer kenal....Soklan2nya gini jer:

Syarat penerima anugerah ini kena jawab beberapa soalan.

Soalannya ialah:
Soalan 1
Apakah yang bermain difikiran anda sekarang?

Duit,biskut raya,shopping raya

Soalan 2
Apakah nama samaran anda?

Sally..nama Datin tu x officemate yang bagi..tapi actually byk lagi nama samaran saya..ehheyg glamer jer sy update.

Soalan 3
Siapakah 3 orang yang paling kamu sayang?

1. Suami
2. Anak dara saya
3. Semua family saya…err nak kena senaraikan kan ker?


Soalan 4
Panggilan untuk si dia?

Abang..time nak bodek..en.belacan time gaduh..time teman tapi mesra awak..oh ini bukan sebab dia pemancing tegar dan saya gelar dia awak-awak tu tau.hhehe

Soalan 5
Hadiah yang anda impikan daripada seseorang yang istimewa?
kasih sayang yang melimpah ruah..

Soalan 6
Blog mana yang anda selalu lawat?

blog yang ada cerita best a.k.a blog perantau..
blog yang ada gambar cantik
blog resepi
blog selamba


Soalan 7
Tag 15 orang blogger
..yang ni jer yang paling susah nak jawap..sempena raya yang bakal menjelma 10 hari lagi..harap Nur maafkan saya..sebab kelu lidah gigil tangan nak taip nama blogger lain tu.. takut ada yang tak sudi nak jawap nnt saya kecik hati lak..bila saya kecik hati nnt tak ada rahmat buat saya..bila tak ada rahmat buat saya tak ada keberkatan..oh siapa2 saja yang baca blog ni teringin nak terima award ni update jer saya..nnt saya buat kunjung balas..Ok..sekali lagi maafkan saya Nur.

3 comments:

Yuyun@HanLeeYun a.k.a. KuLaT_NaKaL said...

wah..tahniah akak dapat award!!

Sally said...

Yuyun,
tetiba perasan cm artis..:liaht la dunioa....hehhe

TopsyTurvyMum said...

award tu blom dapat tapi tag tu dah pernah jawap:)