NuffNANG

Friday, August 6, 2010

Dengki betul saya

...tak tahan tengok kat CASA Arina,segar-segar jer buahnya, saya pun bawa guni pergi petik kat kedai jugak adanya. Tapi tak banyak pilihan yang saya ada...itupun tak sesegar yang kat Casa Arina nun.Apalagi buah dah potong-potong layan la pulak dengan yougurt dan cik mayo

7 comments:

TopsyTurvyMum said...

Nyahh...hang curah yogurt tu..perghhh..marbeles!!

Yuyun@HanLeeYun a.k.a. KuLaT_NaKaL said...

hisk sedapke buh yoget ngan mayo tu?? biase mkn camtu je..hehe

Sally said...

TTM,
hehhe berjaya jugak melelehkan ayor lior hang...hhehe..tu belum mak dengki kat keratan rentas riti hang lagi tu.ekke.

Yuyun,
hah nak ntahu sedap tak cuba buat, nak pulak ada stroberi tu..sedap.hhehe

sz | m.s.s said...

uisyyhhh kena "menuai" gak kat kedai buah ni! grrrrrr

knv said...

hahaha... baru perasan, kat sini takde pulak grapes nak dipetik. :D

Sally said...

Sz..nak menuai tu jgn lupa bawa "baja" baru dpt yg fresh..ehhe

Sally said...

Knv,
sebab tak ada stroberi mak anggap grapes ni stroberi la ya nyahh..hehhe..boleh gitu?