NuffNANG

Monday, August 2, 2010

Dari Kerana Mata: Mata Menawan Contest TAG

Untuk tak menghampakan permintaan orang yang mengTAG saya, maka telah penuhi permintaan dia. TAG dibuat sepantas kilat tu..maklum tetiba teringat gambar yang diambill memang sangat cantik gitu..hehhe. Bila saya klik kesini.....rupanya ada contest…tu yang saya sangat teruja dan ingin merealisasikan TAG ni…nak tengok ker gambar yang cun bangat tu..sila scroll sbb saya ni pemalu orangnya nak trus tayang.
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
Cukup-cukup la tu scroll down..rasa-rasa saya boleh menang tak contest ni, dengan gambar mata yang paling cantik abad ini?Jangan marah atau jeles ya!


Walaupun tak sedar diri yang rabun ayam..saya tetap tak mahu mengaku…saya tak mahu bebankan sapa dengan TAG ni..kalau rasa diri anda perlukan hadiah yang ditawarkan sila-sila la jengah kesini...
Perlu diingatkan saya tak paksa ya!..

2 comments:

Umie said...

haLu datin? pehaL sepek pLak tu? uhuu

Sally said...

hahahh..mata ketumbit mata leh ambik gambor...hehhe